20130209

Puoliväli

Heips! Mulla ois parin tunnin päästä lähtö puoliväliseminaariin. En oo kovin innoissani, koska leireily monen muun kanssa ja se jatkuva keskustelu ei oo ihan mun heiniä. Nössönä päätin pysyä täällä Berliinissä, aiheena mulla on media ja viestintä. Hmm.

Otettiin eilen kaikki irti mun vikoista vapauden tunneista elokuvafestivaalien merkeissä! Käytiin kattomassa "Jîn", joka oli turkiks/kurdiks kera englanninkielisten tekstitysten. Elokuva kesti melkein kolme tuntia ja kertoi kurdilaisesta tytöstä, joka jostain syystä joutui sotimaan vuoristossa, vaikka olikin vasta 17 :--D Leffa oli kuvattu tosi hienosti, mutta kolmessa tunnissa ehti kyllä jo vähän uuvahtaa. Parasta festareilla oli se kuuluisa punainen matto! Sen lisäks mua ja Lukasia haastateltiin.... Enkä ees jäätyny! Kiva oli siinä saksaks turista suomalaiseen tapaan naama punasena. Jos löydän sen jostain niin jaan kyseisen riemun teillekkin!

Alkuviikko meni serkun kanssa touhutessa, nyt on egyptinäyttely koluttu läpi ja vihdoin pääsin myöskin Sealifeen! Kiitos tuliaisista, salmiakkikossu ja ruisleipä auttaa aina sopeutumisvaikeuksissa :)

Mulle löytyi muuten ihka oikea perhe täältä Berliinistä. Niillä on kaksi kissaa, ei lapsia ja ne asuu tässä aika lähellä. Koulua ei tarvi vaihtaa ja ne on superkivoja & rammsteinfaneja! Tykkään tästäkin perheestä kyllä tosi paljon, muttakun nää oli tosiaan vaan väliaikaisperhe. Neljäs muutto oiskin sitten edessä seminaarin jälkeen...

Loppuun muutama otos kaloista & filmifestivaaleilta. Ipadilla ei paljoa sommitella, siksi kaikki härskisti loppuun rysäytettynä. Kalaotoksiin on panostettu, piti aina työntää kymmenen kersaa sivuun siitä akvaarion ääreltä :--D Harmi, etten saa kuvatekstejä laitettua!




























Ei kommentteja: