20130220

Kissamania

Heips! Kotiuduin seminaarista lauantain sijaan jo perjantai-iltana, kun olin niin kipeä. Keskiviikosta saakka makasin vaan sängyssä tekemässä kuolemaa :--D Öisin ei saanut unta kun oli liian kylmä ja kuuma samanaikaisesti. Kuume ja nuha ei kuitenkaan ollut ainoot jutut mitkä muhun seminaarissa iski. Tiistaina tehtiin ryhmäjuttuja, ja yhtäkkiä mua sattu alavatsaan niin paljon, etten pystyny enään liikkumaan. Siinä tovin kärvisteltyäni tiimi soitti mulle ambulanssin, ja mut vietiin läheiseen sairaalaan. Akuutti rakon ja virtsateiden tulehdushan sieltä sitten paljastui... Lääkärikin oli ihan hämmästynyt, kuinka rajusti mokoma tulehdus iski :--D Mutta nyt on jo kaikki kunnossa! Tulehdukset parani ja kuumekkin on poissa.

Seminaari sinällään oli ihan okei. Ryhmäjuttuja ei ollut niin paljon, ja pyörittiin aika paljon Berliinissä. Käytiin diskossa, radio- ja tvstudiossa, sanomalehtitalossa, museoissa ja kiertoajelulla. Opin paljon uusia juttuja Berliinistä! Majotuspaikassa väkerrettiin hölmöjä asuja, tutustuttiin, juteltiin ja mietittiin juttuja menneeltä puolelta vuodelta. Ihmisiä oli meksikosta, thaimaasta, sveitsistä, liettuasta, moldovasta, ranskasta, brasiliasta etc. Ja varmasti unohdin vielä jonkun! Mukavaa porukkaa. :) Latinot oli pieniä ja äänekkäitä hahah. Lopuksi meillä oli vielä semmonen gaala, jossa katottiin ihmisten tekemiä projekteja sieltä seminaarista. Mä olin valokuvausryhmässä, jonka lisäks tarjolla oli filmin kuvausta, sanomalehden tekemistä, radio-ohjelman tekemistä ja ties mitä. Mun seminaarin vieriteemana oli siis media, jonka kyllä huomasi.

Maanantaista saakka asukin sitten jo uudessa perheessä, jonka tosiaan ennen seminaaria tapasin. Muutto tuli aika äkkiä väliaikaisperheestä. :( Mutta tosiaan, täällä mulla on siis vanhemmat ja kaksi kissaa. Ja hostäitin äiti asuu ihan vieressä, siellä käyn usein syömässä. Tähän mennessä on mennyt ihan hyvin, on vaan vähän vaikea kotiutua näin monen kodinvaihdon jälkeen. Mutta asutaan siis s-bahnasemaa vastapäätä, haa! Hullun kätevää, pääsen joka paikkaan hetkessä.

Laitan tänne kuvia kuhan kerkeän :) Toistaiseksi mulla on tarjota vaan pari huonolaatuista kuvaa uusista karvapalloistani. Oikeen mukavaa, kun aina joku seuraa häntä pystyssä ja tarkkailee, kun pesen hampaita. Naamapesun aikana on myös hauskaa livahtaa lavuaariin ja leikkiä vedellä. Ihme hölmöjä. :--D Vikan kuvan hullut inkkarit bongasin seminaarista.







Ei kommentteja: